niedziela, 9 września 2012

white shorts:baseline,sports,elegantly

Po niedługiej przerwie jestem!Znalazłam dzisiaj godzinkę,którą poświęciłam zdjęciom z outfit'ami,które chciałam Wam dzisiaj pokazać.Tak jak wynika z tytułu, przygotowałam trzy stylizacje z białymi spodenkami,które są uniwersalne i każda z tych stylizacji jest inna.Był to pomysł jednej z moich czytelniczek,który bardzo mi się spodobał (: Pierwszy outfit jest elegancki,drugi i trzeci jak najbardziej do szkoły,sportowy a także wyjściowy! I jak Wam się podoba?:>

















16 komentarzy:

  1. 2 stylizacja najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 zdjęcie ALE NOGI *.* pierwsza najlepsza c;

    OdpowiedzUsuń
  3. mozesz napisac skad pochodza poszczegolne rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  4. co stalo Ci sie w noge ?

    OdpowiedzUsuń
  5. a szary sweterek skąd? ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd różowa bluzka i koszula z pierwszej stylizacji? Świetne są, tak trzymaj <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo mój pomysł, jak miło :*
    Świetnie wyszło! Oby tak dalej! 5!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie 3 outfity świetne : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne masz te białe szorty ! Pasują dosłownie do wszystkiego ! :* Wszystkie 3 outfity, boskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje :) Naprawdę. Niby nic i zwyczajnie, ale jednak przyciągają uwagę ;) Zwłaszcza ten boski różowy sweter! Można wiedzieć z jakiego sklepu?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń