środa, 5 września 2012

OOTD

Cześć wszystkim!Dzisiejszy outfit jest codzienny,zdjęcia były robione przed szkoła,takie stylizacje najczęściej będę zakładała na siebie gdyż zaczął się rok szkolny,musi być wygodnie,nie za odważnie i schludnie.Tak więc to nic specjalnego.Mam nadzieję,że będzie mi się udawało robić zdjęcia przed lekcjami lub po nich,nie chciałabym zaniedbać bloga a udało mi się to gdy nie dodawałam postów przez dłużczy czas postów pomimo tego,że obiecywałam,strasznie przepraszam!Hm,lecz prosze o drobinkę wyrozumiałości ponieważ z nowym rokiem szkolnym mam więcej obowiązków i w dodatku przez jakiś czas dom jest na mojej głowie,muszę na wszystko i dla każdego znaleść czas i na pewno też znajdę go dla Was!Jak już wspominał na fbl'u założyłam odpowie,na którym możecie zadawać wszelkie pytania odnośnie mody,bloga i proszę aby większość pytań była tylko o tym ponieważ założyłam kolejny raz odpowie ale z myślą tylko o czytelnikach mojego bloga,http://myfashion.odpowie.pl.(: Wpadłam na bardzo dobry pomysł,tak mi się przynajmnie wydaje.Dzisiaj w szkole pobawiłam się trochę aparatem i wyłapałam kilka osób,które zgodziły się na zdjęcie typu OOTD,bardzo ciekawe,coś innego.:> jeżeli chcecie takiego typu post proszę o osobistą opinię w komentarzach lub na odpowie.Miłego wieczoru!:*






10 komentarzy:

  1. Buty mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem torebka nie pasuje ;(
    Ale wszytsko inne świetnie razem wygląda,tak trzymaj ;* !

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam Twojego bloga codziennie. Strasznie mi się podoba, to że prowadzisz tego typu strone. Pokazujesz jak mogą się ubrać dziewczyny w Twoim wieku. Fajnie, modnie, tak o czym każda marzy na pewno :D
    A zazwyczaj na tych blogach o stylizacji znajdują się dorosłe osoby,dziewczyny starsze, a ich ubiór jest nam na razie niedozwolony w większości przypadków =.=

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się , torebka troszkę nie pasuje :)
    a co to Twojego nowego pomysłu to powiem Ci że fajnie , fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wszystko razem skomponowane ; )) może trochę nie ta torebka ale b.ładnie . ;]]
    + co ci się stało w lewą rękę ,że masz takie blizny ?

    OdpowiedzUsuń
  6. znajdziesz mi jakies botki jesienne? szukam juz od dluzszego czasu i nic nie moge znalezc
    uwielbiam Cie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje,gdy znajdę tylko chwilkę czasu to na pewno poszukam.:3

      Usuń
  7. gdzie kupiłaś kurtkę ? boska , boska , boska !

    OdpowiedzUsuń