niedziela, 23 września 2012

sports

Ehh,przepraszam Was,że tak długo mnie to nie było ale nie znalazłam czasu żeby tu zajrzeć i dodać coś konkretnego!Dzisiejszy outfit wyjątkowo sportowy.:) Moje butki już doszły! Są mega wygodnie,naprawdę polecam.Mimo tego koturna według mnie zaliczają się do sportowych i jak najbardziej wygodnych.
Połączenie bieli i modnego koloru koszulki bardzo proste ale myślę,że jak najbardziej "feszyn"! Chusta,długo się zastanawiałam nad jej kupnem ale przekonał mnie do siebie jej motyw w czaszki!Coraz częściej możemy zobaczyć ludzi mody,którzy mają na sobie coś właśnie z tym motywem.Tak jak wspominałam na photoblog'u,odbyłam dzisiaj mały trip do Wrocławia.Kupiłam cuuuudowne buty,które były naprawdę za śmieszne pieniądze!Już niedługo będziecie je mogli zobaczyć w następnym poście.A tak na marginesie uwielbiam Wroclove nocą<3






8 komentarzy:

  1. chuja je widac :) z boku moglas dac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez rewelacji -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. a w jakim sklepie kupiłaś sobie te buty we wrocławiu ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Po ile kupiłaś buty? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważasz że buty za 130 zł to tanio? Ja mam swoje najdroższe buty kupiłam po 60zł.! :D A u mnie w mieście sneakersy są po 79zł.:];p Takie same.

      Usuń
  5. Całe połączenie jest nudne ;) Oczywiście bez urazy. Kolor bluzki współgra z kolorem spodni jednak te buty i kurtka razem są mdłe. ;)

    OdpowiedzUsuń