piątek, 27 lipca 2012

striped leggings *-*

Witajcie!Znowu kilka dni mnie tu nie było,ale taka pogoda aż zachęca do całodniowego plażowania,także minimalnie się opaliłam,yeeey.:D Byłam dzisiaj na małych zakupach,mam słabość do koszul i oczywiście kilka ich znowu nabyłam.Jutro zrobię outfit z którąś z nich.(: na dzisiejszych zakupach zauważyłam piękne leginsy,które od dawna obserwowałam na ebay'u,są to leginsy w paski,co prawda nie wyglądają idealnie tak samo jak te oryginalne ale bardzo podobne i jutro zamierzam po nie wrócić.Co o nich myślicie?


6 komentarzy:

  1. tak, są świetnie (: będą ci pasować kupuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. dla osób które mają 'trochę' ciałka lepiej niech sobie odpuszczą takie wzory na spodniAch bo to jeszcze bardziej ich pogrubi.

    OdpowiedzUsuń
  3. dla takiej dziewczyny która ma taakie nogi chyba nic nie uratuje nawet szpilki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie nogi?dzisiaj kupiłam te leginsy,więc albo jeszcze dzisiaj albo jutro dodam post.:3

      Usuń