niedziela, 22 lipca 2012

w końcu !

witajcie!(: przeprasza Was strasznie za taką długą przerwę,postaram się dodawać o wiele częściej posty niż dotychczas.Pomimo tego,że nie dodawałam postów oglądalność wcale nie malała,dziękuje Wam za to,że jesteście ze mną,początki są najtrudniejsze. Od początku następnego tygodnia ma być piękna pogoda,więc mam nadzieje,że porobię jakieś letnie outfity.:3 Dzisiejszy post pokazuje outfit codzienny,bardzo prosty i wygodny a także dominują w nim żywe kolory.Także jeszcze raz przepraszam i zapraszam do oglądania moich postów,łapka w górę i się żegnam!







bluzka-h&m|spodenki-h&m|balerinki-h&m|naszyjnik-h&m|pierścionek-cubus|torebka-(nie mam pojęcia.:<)

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba :D
    Kolorowo, nie smutnie, wszystko do siebie pasuje - super! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. tutaj na tych zdjęcia (włosy-kitka) wyglądają na zniszczone, mimo że kocham twoje włosy :(
    co do outfitu fajny, bardzo ładne spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę ci powiedzieć,że myślałam,że będą gorzej zniszczone,a nie jest tak źle,w dotyku są miękkie i gładkie.:3

      Usuń
    2. to przynajmniej tyle :)

      Usuń