wtorek, 31 lipca 2012

leginsy!

Tak,tak,kupiłam wczoraj leginsy i udało mi się już dzisiaj i wczoraj wieczorem porobić kilka zdjęć,wstawię jedno zdjęcie z wczoraj a kilka z dzisiaj,są tam trochę różniące się outfity,w pierwszy mam koturny i bluzkę zrobioną przez siebie a na innych mam trampki i koszulę z kołnierzykiem na,którym są mało widoczne ćwieki,ale są!:D Chciałam Wam również pokazać moje nowe cudeńka,które dzisiaj w końcu udało mi się kupić,conversy,co prawda kolor jest turkusowy,coś podchodzący pod mięte ale bardzo mi się podobają,oceńcie sami!<3










buty-h&m,adidas,converse|leginsy-NY| kamizelka-własnego projektu|bluzka-własnego projektu|czapka-Zephyr|

15 komentarzy:

  1. jak przyczepiałaś te ćwieki ?? ja chciałam ale ciągle się odczepiają . stylówka fajna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają takie ząbki,wbijam w koszule i przyciskam te ząbki żeby się trzymały,nic trudnego.:3 dziękuje!

      Usuń
    2. właśnie tak robiłam , ale się wypinały:(

      Usuń
    3. ojej,to nie wiem,może powinnaś je mocniej przycisnąć?:>

      Usuń
  2. w lesznie kupiłaś conversy? :) a jak tak, to gdzie? świetne są! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oddaj mi conversy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. w jakim sklepie znalazłaś te cudne legginsy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  5. za ile są te legginsy w NY ? :3 świetne są *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. oddaj conversy piękna ;-*

    OdpowiedzUsuń